Heeft iemand voor mij enige suggesties welke kapselser mogelijk zijn voor mijn haar en hoe deze kapsels eventueel heten?

Heb jarenlang zeer kort haar gehad maar heb het nu laten groeien. Ik word eigenlijk een beetje moe van dat wachten en zou graag een leuk kapsel met mijn huidige haar willen creeeren! Anybody knows?..

Toegevoegd na 56 seconden:
kapsels er*

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn een paar leuke sites waar je een foto van jezelf kan opladen, en daar verschillende kapsels op uit kan proberen. Vind je iets wat je leuk lijkt, dan kan je het uitprinten en meenemen naar de kapper.