wat is de beste manier om haar te verwijderen zonder dat je al te veel stoppels achterlaat en zonder dat het haar na korte tijd weer terug groeit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Met een epileerapparaatje blijven de haren ca. 3 weken weg.
Door te laseren komen in de meeste gevallen de haren niet meer terug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Harsen, laseren en epileren laten geen stoppels terugkomen, het haar blijft 4 tot 6 weken weg. Met laseren zelfs langer en op den duur helemaal niet meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ontharingscreme is hier ook goed voor. Het is geen wondermiddel. Maar de haartjes blijven een dag of twee-drie langer weg en ze komen niet als stoppeltjes terug.