Hoe kan ik er ouder uitzien? ( zie uitleg )

Ik ben 25 jaar oud. Ik wordt geschat ongeveer 16 - 18 jaar oud. Maar zou er ongeveer een jaar of 5 bij willen krijgen.
Ik gebruik geen make - up ( omdat ik dan net zo'n opmaak pop ben. En heb ( volgens de kapper ) baby haartjes. Hier moet je je voorstellen dat dit haartjes zijn die heel sprieterig en krullerig alle kanten op staan, aan de zijkant van je hoofd.
Dus als iemand tips heeft, dan hoor ik dit heel erg graag! Ook weet ik helemaal niets, maar dan ook niets van
make - up, etc. dit omdat ik het nog nooit gebruikt heb.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het ligt aan je make-up of he er als een pop uitziet. Het beste is on een aantal 'basics' te kopen en daarmee aan de slag te gaan. Dus mascara, eyeliner, kohlpotlood en misschien oogschaduw en concealer. Het beste is om niet teveel te gebruiken om een plamuur gezicht te voorkomen, maar wel genoeg voor een mooi resultaat. Je kunt op YouTube zoeken naar make-up tutorials voor tips. Verder kun je je haar stijl maken met een stijltang, of het juist krullen met een krultang. Of maak een staart, knot, vlecht, etc. Ook kun je proberen om op hakken te lopen. Hakken geven je vaak ook meer jaren 'erbij'.

Allereerst wil ik je zeggen, dat wat voor tips je ook krijgt; blijf altijd bij jezelf! Wat een ander van je vindt zegt in de meeste gevallen meer over die persoon, dan als over jou. Je kunt inderdaad gaan werken met kleding, make-up, houding etc. maar zorg ervoor dat je wel jezelf blijft. Wat de make-up betreft: Ik nodig je hierbij uit voor een vrijblijvend make-up advies, met een proef make-up. Ik ga dan kijken hoe je door het versterken van bepaalde details(natuurlijk) in je gelaat we je iets ouder kunnen laten lijk. (wij zitten in Heerenveen) www.visagiepro.nl Laat maar weten of dat dat je iets lijkt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100