spontaan bultjes op mijn gezicht, wat is dit?

Gister na het douchen begonnen de bultjes spontaan op keel. nu zitten ze op mijn borst, keel, gezicht... Het zijn geen gistekorrels. lijken meer blaasjes. heb niets raars gebruikt.. Wat is dit? en hoe kom ik er snel vanaf?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Nieuwe douchegel of shampoo?
MissBiggie
11 jaar geleden
Of een ander wasmiddel? Waar je handdoeken mee gewassen zijn?

Het beste antwoord

Je lichaam heeft inderdaad gereageerd op iets.
Advies?
Bel per ommegaande je huisarts voor advies.
Een dergelijk reactie hoeft niet altijd op de zichtbare plekken te komen.
En een huisarts heeft mischien ook wel een goede en een snelle oplossing voor dit "ongemak".

Sterkte, en eh.......niet krabben als het jeukt ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lijkt mij wel op een allergische reactie.Ga eens na wat je gebruikt hebt.Als je de eventuele bon gevonden hebt dit dan niet meer gebruiken,dan verdwijnt de uitslag ook van zelf.
fremar