Nee dat is niet slecht voor je haar. Ik gebruik elke dag de stijltang en mijn haar is nog heel gezond. Het ligt er natuurlijk wel aan wat de conditie van jou haar is. Als dat heel droog is wordt t een ander verhaal, maar dan lijkt 1x in de maand niet heel erg. Je hebt van andrelon een gladmakende spray die je voor het stylen op doet. Dat beschermt je haar dan. Het is er geloof ik ook van andere merken maar weet zo niet hoe die zijn en werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En deze min krijg ik omdat???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit is keislecht voor je haar, ook al gebruik je die shampoo's en dingetjes.het is en blijft slecht als je het zo vaak doet.
ik heb je deze min trouwens niet gegeven maar ik zou het wel zo doen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat over 1x per maand, dat is niet veel. Ik doe het ongeveer elke dag en mijn haar is supergezond, dus ik spreek uit eigen ervaring. Nogmaals als je haar al droog is dan is t een ander verhaal. Als jij dit antwoord een min waard vind dan vind ik dat heel vreemd, maar doe wat je niet laten kan :-)
Ja het blijft slecht voor je haar. Maar door maar 1x per maand merk je er niks zoveel van. Een vriendin die gebruikt de stijltang elke dag en haar haar is echt heel lelijk. Ik gebruik het 2\3x per week en gebruik haarbeschermer dat ik in mijn haar moet smeren en het ziet er gezond uit.

Toegevoegd na 59 seconden:
Ik bedoel met lelijk dat het beschadigt er uit ziet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, het is niet zo schadelijk...zorg er vooral voor dat je een goede stijltang en verzorgingsproducten gebruikt! Ik kan aanraden om voor het stijlen een "silk serum" te gebruiken...CHI heeft een hele goede die ook lekker ruikt! Hun stijltang is trouwens ook erg goed! Let erop dat je regelmatig je haar verzorgd met conditioner en haarmaskers. Ik heb vroeger mijn haar om de dag gestijld, en het was nooit beschadigd! Maar wel goed verzorgen dus! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee joh, pas als je het elke dag tot 2/4 dagen in de week doet is het ongezond en heel slecht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is slecht. Je haar in een steekje dragen is ook slecht. Je haar borstelen wanneer het nog nat is ook slecht. Je haar blonderen nog veel slechter. Zwemmen in een zwembad met chloor mega slecht. Dus maak je niet druk. Ligt ook echt aan je haar. Mijn haar kan ik 7 dagen per week stijlen en het ziet er nog gezond uit. Maar dat is puur geluk. Maar beschermen is zeker een goed idee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je haar stijlen is zoiezo slecht voor je haar. Je haar kan uitvallen als je het 'te' vaak doet.

Ik ken een meisje, dat al 2 jaar elke dag haar haren stijlt, en het af en toe krullend laat. Maar als ze het niet stijlt, dus als het krullend is, lijkt het alsof ze heel weinig haar heeft. En ze heeft ook veel dood haar. Maar 12x per jaar? Dat lijkt me niet zo erg. Dat kun je natuurlijk niet vergelijken met 365x per jaar. ;)

Maar even terug op de vraag. Ja, het is slecht voor je haar.