krijg je na een kleur spoeling weer je eigen haarkleur terug ?

ik heb een (donker) blond haar en wil een rode kleur spoeling in m'n haar doen. Als die er weer uit gaat krijg ikdan weer m'n eigenhaar kleur terug of krijg ik een vage rode / blonde kleur ervoor terug ? dit zou ik namelijk erg zonde vinden .. -zie foto in bijlage-

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (2)

In de meeste gevallen gaat het er weer helemaal uit en krijg je dus je eigen haarkleur terug, in sommige gevallen, blijft er iets rood achter in je haar, omdat je je haarschubben open moet maken om de kleur erin te krijgen en als je haar poreus is trekt dat er diep in.
Wil je op safe spelen, neem dan een uitwasbare spoeling, dus een kleuring die je niet hoeft te mengen, dit houdt 6 tot 8 wasbeurten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je met kleurspoeling haarverf of uitwasbare spoeling?
Normalerwijze komt er bij geverfd haar na een paar weken gewoon een uitgroei en die uitgroei is je normale haarkleur.
Zou dat niet het geval zijn, wat ik zelf nog nooit heb meegemaakt, kun je je haar weer in je eigen haarkleur terugverven als je geen vaag roodblond wilt hebben.

Je kunt kiezen voor een uitwasbare kleurspoeling. Maar die gaat na een poosje soms vervagen. Laat je maar even goed informeren bij de drogist. Bij de Etos heb ik altijd heel goede adviezen gekregen.