Ik heb heel erg spijt van mijn tattoos.Hoe kan ik het beste met nare kritiek omgaan?

Ik heb vroeger veel tattoos laten zetten(20)Kleintjes.
Waar ik nu erg spijt van heb,Vaak krijg ik nare kritiek erover,Wat me veel pijn doet,Hoe kan ik hier het beste met omgaan?Ik schaam me heel erg tegenover nette mensen artsen,psychologen enz.Ik heb ze niet in mijn gezicht en nek hoor,Ik voel me erg onzeker en verminkt door iets wat ik ooit prachtig vond.Ik ben altijd bezig met denken wat zouden andere mensen ervan vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien kan je er iets overheen zetten? Wat je echt mooi vind?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In feite heeft een ander er niets mee te maken wat jij draagt of laat tatoeëren... Zonde dat je ze nu niet meer mooi vind door anderen. Als het je echt stoort, kan je ze camoufleren of zelfs weg laten laseren. Maar ik zou zeggen: wees trots op jezelf, en trek je niets van die anderen aan!

Het beste antwoord

Dit zit puur tussen de oren. Jij hebt van veel mensen gehoord dat ze het niet mooi vinden en dus kreeg je veel kritiek. Daardoor zakt ook je zelfvertrouwen. Als ze het niet mooi vinden en ze hebben er teveel kritiek op dan accepteren ze je dus niet echt zoals je bent. En ik weet zeker dat je ze eigenlijk nog wel mooi vind maar doordat er zoveel mensen hebben gezegd van dat is niet mooi enzo heb jij jezelf aangepraat dat ze inderdaad niet mooi zijn. Dus zorg gewoon dat je je zelfvertrouwen terug krijgt en dan krijg je je liefde voor je tattoo's ook wel weer terug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Leer jezelf accepteren, je hoeft hier geen verantwoording voor af te leggen, je bent mooi op je eigen manier.
De mensen die nare dingen zeggen, zijn meestal zelf onzeker, het zeggen van die nare dingen zegt meer over hen, dan over jou. Artsen en psychologen zijn ook mensen, met hun jeugdzonden, dus daar hoef je je ook niet voor te schamen, zij zijn niets meer dan jij!
Ga eens naar een visagiste die gespecialiseerd is in camouflage, die kan je leren je tattoos te camoufleren, dan ben je op de dagen dat je er last van hebt, er even vanaf, ga ook praten met je huisarts, zodat deze je kan door verwijzen naar iemand die je echt kan helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wie geven daar nou kritiek op het is jou keuze geweest.
komt het door die kritiek dat je er spijt van hebt?
ik vind dat bij sommige mensen tattoo's echt mooi staan.
ik denk dat je zelfvertrouwen is gezakt omdat mensen kritiek leverden op je tattoo's terwijl dat echt niet nodig is mensen die dat soort kritiek leveren hebben meestal zelf niet zoveel zelfvertrouwen (zo vind ik het altijd lijken)
voor dokter's en artsen maken tattoos echt niets uit die zien zoveel dingen.
en tegenover "nette mensen" maken jou tattoo's je minder "net" dan.

als je er echt last van hebt kun je er over na denken om ze weg te laten halen of weg te schminken/make-uppen als dat nodig is:
http://www.youtube.com/watch?v=f9zHJ4ZzuLA

hoop dat dit een beetje helpt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed dat je er een filmpje bij doet! +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:D
vind jij ze mooi? dan is het ook mooi. waar zitten ze ergens? en bij nette mensen kun je zeggen: ik vindt ze wel mooi! iets op tegen?! en als je ze niet mooi vindt dan negeer je ze of verzin je een smoes je kunt ook gewoon zeggen, ik vindt het mooi. (punt uit) en zo erg kan het niet zijn. wat staat er eigenlijk op de tattoootjes?
veel suc6 ;D