kan je van lichtbruin naar blond haar?

Toegevoegd na 12 minuten:
ben al keer na kapper geweest alleen die had mij haar verpest en high lights gezet en was daar niet zo blij mee dus en nu wil ik het zelf gaan doen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn God, ben je er nu nog niet uit?

Het beste antwoord

dat kan je alleen zelf doen door het te bleken. Maar de kapper kan je hier veel beter bij helpen, (dan weet je ook meteen dat het goed gebeurt en dat je haar niet opeens een ongewilde teint krijgt).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als jij naar de kapper kunt gaan en daar vraagt of die het blond verft dan kan dat, ja. Of als jij naar de drogist kunt gaan en daar blonde haarverf kunt kopen en die vervolgens volgens de gebruiksaanwijzingen toepast, dan kan het ook, ja.
Amadea
11 jaar geleden
Als je het zelf wil doen, moet je goed verstand van kleuringen hebben, je zal het haar eerst moeten ontkleuren en daarna de juiste kleur blond eroverheen zetten, de juiste kleur kiezen is niet simpel, dat ligt ook aan de te kleuren ondergrond, als je veel roodpigmenten in je haar hebt, moet je daar rekening mee houden, om de kans op oranjeblond te voorkomen. Als je weinig tot geen roodpigmenten in je haar hebt, moet je de juiste kleur kiezen om een groene gloed te voorkomen, als je dit allemaal goed kan, kun je het zelf doen, kun je dit niet, dan toch naar de kapper. Vertel de kapper goed wat je bedoeling is en kies de kleur van een kleurkaart, zodat je beide hetzelfde bedoeld en verlaat de salon pas, als je helemaal tevreden bent, als je de kapper waar je bent geweest niet vertrouwt, kies dan een andere.