Zit een vloeibare aftershave per definitie nooit in een verstuiver?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, dat is niet waar. Zie bijvoorbeeld http://www.total-shaving-solution.nl/Aftershaves/Lotions/Tabac/Producten.html. Die zit in een flacon met een spraydop.

Nee, er bestaan veel AfterShaves met verstuiver! Teveel om op te noemen, anders zou ik 't graag doen....

Het merk weet ik even niet, maar ik heb een aftershave met een verstuiver. Het antwoord is dus 'nee'.

Ze zitten bijna nooit in een verstuiver nee. Ik ken 'm van Davidoff Coolwater en Dior Fahrenheit en thats it! Chanel niet, Hugo Boss niet, Armani niet, gaultier niet, Calvin Klein niet, Bvlgari niet, Tommy niet, Cartier niet. Dus.... Maar je kunt het altijd overgieten in een lege flacon met verstuiver he!

Er zijn diverse merken die aftershave met spray aanbieden. Origineel "behoor" je het met de handen aan te brengen, maar er is simpelweg veel vraag naar sprays. Neem alleen al de ietwat gewone merken zoals Amando, Fresh spice en Tabac. Van de overige merken Carolina Herrera, Cerutti 1881, Van Gils, Fahrenheit, Boss. En dit is een greep, er zijn er vast meer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100