Nee, dat is niet waar. Zie bijvoorbeeld http://www.total-shaving-solution.nl/Aftershaves/Lotions/Tabac/Producten.html. Die zit in een flacon met een spraydop.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is wel grote uitzondering.
9 van de 10 aftershaves is een flacon .
Simpelweg omdat aftershave met handen op wangen wordt opgebracht en eau de toilette voor mannen niet de verzorgende stoffen bevat voor na het scheren.
Er zit bv. geen aluin in ......

Andere antwoorden (4)

Nee, er bestaan veel AfterShaves met verstuiver! Teveel om op te noemen, anders zou ik 't graag doen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het merk weet ik even niet, maar ik heb een aftershave met een verstuiver. Het antwoord is dus 'nee'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zitten bijna nooit in een verstuiver nee. Ik ken 'm van Davidoff Coolwater en Dior Fahrenheit en thats it!
Chanel niet, Hugo Boss niet, Armani niet, gaultier niet, Calvin Klein niet, Bvlgari niet, Tommy niet, Cartier niet. Dus.... Maar je kunt het altijd overgieten in een lege flacon met verstuiver he!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo twee minnen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van mij een plus, alhoewel dat "overgieten"wel erg problematisch is, vanwege het feit dat je zo'n verstuiver vaak slechts met een staaf dynamiet van de flacon kunt verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel Moolkeesje! Ik heb even gegoogled en heb het volgende voor je gevonden,
http://www.google.nl/search?hl=nl&gl=nl&biw=320&bih=356&site=images&tbm=isch&sa=1&q=eenvoudige+parfum+verstuiver&oq=eenvoudige+parfum+verstuiver&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=mobile-gws-serp.3...36660.57629.0.58001.49.21.8.19.22.2.335.3962.0j4j8j4.16.0...0.0.&mvs=0#p=2
Dit verkopen ze ook wel in winkels hoor, daar kun je de spray vanaf draaien, zodat je geen dynamiet nodig hebt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klik er zelf ook eens op, als ik het doe, is alles al verstoven!
Er zijn diverse merken die aftershave met spray aanbieden. Origineel "behoor" je het met de handen aan te brengen, maar er is simpelweg veel vraag naar sprays. Neem alleen al de ietwat gewone merken zoals Amando, Fresh spice en Tabac. Van de overige merken Carolina Herrera, Cerutti 1881, Van Gils, Fahrenheit, Boss. En dit is een greep, er zijn er vast meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ohja, Van Gils!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou moe, waarom een minduimpje?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarom van mij een + !