Wat is het verschil tussen zonnebrand creme en zonnebrand melk?

Dus wat doet de een wel wat het andere niet doet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16.1K

Het beste antwoord

Melk is vloeibaarder dan creme, het trekt sneller in je huid. De mate van bescherming tegen zonnestralen wordt bepaald door de factor. Ze bieden verder even goede bescherming. Het is gewoon wat jij het prettigst vindt om op te smeren.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ hoor maar kleine aanvulling.
Creme is ook beter
Amadea
11 jaar geleden
Waaróm dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry ging niet goed ......
Creme is beter voor heel gevoelige plekjes .
Om te zorgen dat t juist minder snel intrekt.
Dan beschermt t toch beter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een filter blijft altijd op de huid liggen, dus het trekt niet in. Een creme voelt wel comfortabeler aan, omdat de textuur voller is, maar daar moet je ook maar net van houden.