De penselen van Leco en Da Vinci zijn zoveel mogelijk van passend haar gemaakt; soms is dat 100% synthetisch (foundationpenseel), soms is het 100% dierlijk (poederkwast) en soms is het een mix, als dat beter past. Dierenharen absorberen namelijk, wat niet altijd handig is voor een bepaald penseel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

oa Kent heeft kwasten van echt haar, voor het aanbrengen van je make-up, maakt het niet uit of je synthetische kwasten of kwasten van echt haar gebruikt, in aanschafprijs zit wel een enorm verschil.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet mee eens, voor het aanbrengen maakt het wel degelijk verschil: synthetische haren zijn 'botter' dan dierenharen, waardoor het sneller prikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In alle kwasten heb je verschil, er zijn ook hele goede, niet dure, synthetische kwasten, bijv eigen merk van DA, je brengt daar je poeders prachtig mee aan.