deze verdwijnt niet. Je haar groeit op deze manier.

Ik weet niet hoe erg het is maar misschien kan je haarlak of gel gebruiken om de weerborstel onder controle te krijgen, maar dit is dan voor maar één dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die verdwijnt als je je haar nat maakt en vervolgens de pluk in de goede richting föhnt. Dit zul je wel iedere dag moeten herhalen, want echt verdwijnen zal een weerborstel niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar bestaan vele beweringen over en ook mijn kapster beweerde ooit dat ik nooit van mijn weerborstels zou afgeraken omdat ons haar ons hele leven volgens een zelfde patroon zou groeien.

Doch uit ervaring merk ik dat mijn weerborstels zich minder of vaak helemaal niet meer manifesteren als ik minder gestresseerd ben. Dat is me nu al zo vaak opgevallen dat dit geen toeval meer kan zijn.

Je haar laten groeien is ook een optie en indien tijdens je slaap de stand van je hoofd impact heeft op je weerborstel dan zou je ook een andere slaaphouding kunnen aannemen.

Dagelijks je haar wassen (ook al beweert men dat dit schadelijk is voor huid of haar) maakt wel dat je elke dag opnieuw een naar jouw wensen verlopende draai kan geven aan jouw haar. Doe het met de Glimlach, doe het met Liefde, aandacht en genegenheid en je verlaagt de stresshormonen die zovele ongewenste fenomenen in stand houden ;-)

Succes ermee!