Is het waar dat als je lang haar hebt en alle vitaminen die je eet naar je haar gaan en dan kans hebt dat je niet langer wordt ?

Lang haar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

nee, dan zouden kinderen met lang haar last hebben van dwergroei tot ze een kort koppie aan laten meten door de kapper.

bovendien zou je spijsverteringsgestel moeten weten hoe lang je haar was, anders vallen er geen vitamines te sturen door je lijf (wat uberhaupt al niet kan, je neemt het op en stuurt het niet ergens heen)

kortom, broodje aap (of apenhaar in dit geval)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste antwoord !

Andere antwoorden (6)

Nee dat is niet waar.
12 jaar geleden
Dat is onzin. Dan zouden alle mensen die vanaf hun kindertijd lang haar hadden, allemaal klein zijn gebleven en de wetenschap zou waarschuwen voor lang haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haar zelf is dood materiaal. Alleen het haarzakje in de huid leeft. Het feit dat jij (lang) haar af knipt veranderd niets aan de hoeveelheid vitaminen die het haarzakje opneemt.

M.a.w. Lang haar belemmert de groei van je lijf niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 183cm en heb lang haar.
Hoeveel modellen hebben ook lang haar en een vereiste lengte...

Zeker niet waar dus...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga bijna nooit naaf de kapper, zeg 3x per jaar. Maar ik ben gezegend met veel dik lang en gezond haar. Heb niet vaak dooie punten.
En ik fohn bijna nooit en klats er ook geen schuim in. Shampoo en verzachtetcrn altijd welke je ook moet uitspoelen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie weet hoe lang je was geworden als je geen lang haar had gehad! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aaaargh! Misschien wel 2.10!
OMG. Wat een geluk heb ik gehad.
Zou ik dan nu weer gaan groeien als ik t af knip?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het niet, ik ben 1.86 en zou het wel korter willen, maar ik durf nu niet meer...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij het nu doet hippo, en je vertelt mij hoe het uitpakt...?
Of anders als we +/- 70 jaar zijn en beginnen te krimpen....
Ik weet t anders ook niet... :-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je begint al voor je 70e te krimpen. Zodra ik dat opmerk, zal ik m'n haar kortwieken, je weet nooit :)
NEEEEEEEEE dat is niet waar, je haar valt per 40/100 per dag uit en dat doet het 20x en dan groeit het niet meer, dat heeft echt niets te maken met je vitamine gebruik, het kan zelf zo zijn dat je haar er mooier van word en zelf sneller (kan) gaan groeien, maar stoppen met groeien? nee dat zeker niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat zo bij de meeste mensen waren, Was veel van die mensen klein...