haar verpest met verven (verschroeid en droog) Wat kan ik nu nog doen om mijn haar weer goed te krijgen?

Het lijkt wel verbrand, verschroeid!! Het is kroezig en erg droog geworden. Haar maskertje al geprobeerd, zonder resultaat! wat te doen om er morgen toch nog leuk en verzorgd uit te zien?

Toegevoegd na 6 uur:
Oké dank jullie voor de gegeven tips, ik zal morgenvroeg olie in mijn haar doen, hopen dat het lukt!
als ik dat vroeg genoeg doe, dan heb ik voldoende tijd om mijn haar meerdere malen te wassen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (4)

Doe vanavond je haar in een handdoek.
En dan flink insmeren met baby oil.
Dan zie er morgen weer toppie uit.
Fijne kerst.
12 jaar geleden
maak extra vierge olijfolie warm in een pannetje, als het ongeveer op lichaamstemperatuur is, haal je het van het vuur, smeer het dan in je haar, zodat het haar doordrenkt is, zet dan een douchemuts op en doe daar een warme handdoek om, houdt de handdoek warm door hem regelmatig, telkens als hij droog is, weer nat te maken onder de warme kraan, na een paar uur je haar wassen met een milde shampoo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gok er niet op dat je dat nog even een uurtje voordat je weggaat kunt doen; soms moet je het nog wel 2 keer wassen voordat dat vette spul er helemaal uit is.
Afknippen in een leuke coupe.
Ja klinkt wel radicaal. Maar het is de enige remedie...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een herkenbaar probleem!

Ik heb 3 jaar geleden ook mijn haar flink verpest, en ben toen HEEEL radicaal geweest; ik had haar tot mijn schouderblad en heb heb toen tot stekels laten knippen (stond leuk overigens), en toen nog was niet alle verf eruit!
Na heel veel geduld, kan ik nu zeggen dat mijn haar er kern gezond uitziet, de verf is er helemaal uit en het is weer lekker lang aan het worden.

Ik heb er (bijna letterlijk) flink voor moeten "boeten", maar aldoende leert men zullen we maar zeggen :D