Wassen met een conditioner, of droog shampoo gebruiken. Al hoewel droog shampoo niet handig is als je wat Zwarts aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger gebruikten wij dan droogshampoo en
ik zag dat dat weer terug is.
Misschien wel nooit weggeweest.

Hier staat hoe je het moet gebruiken, de goedkoopste van Kruidvat.

http://www.beautyfreak.nl/2011/07/sam-test-kruidvat-droogshampoo/

En hier die van Andrelon
http://www.beautygloss.nl/2011/11/01/andrelon-droogshampoo/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Droogshampoo is poeder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is talkpoeder, geen shampoo.
Voor mensen die bedlegerig zijn en voor wie het daarom moeilijk is om haren te wassen met water (het gaat wel, maar het vereist speciale maatregelen), zijn er was mutsen van bv Klinion. Je zet zo n muts op en dan wrijf je het haar heel goed, en dat is vrijwel even goed als een wasbeurt.

Toegevoegd na 32 seconden:
wasmutsen
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt interresant !! Ga ik onthouden :)
Citroen sap in je haren doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je haar vet is. een beetje baby poeder er in wrijven en je haar lijkt minder vet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Conditioner only wassen. maar dan moet je er wel voor zorgen dat er geen siliconen in zitten. Dit kan je zien aan de ingrediënten die eindigen op: cone.
ook kan je droogshampoo gebruiken !
Die van Andrelon vind ik persoonlijk erg fijn.