Epileren :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar hoef je niets voor te doen. Die groeien gewoon van zichzelf. Elke wenkbrauw die geepileerd is is onnatuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar de schoonheidssalon gaan waar iemand je wenkbrauwen gaat epileren en verven. Mocht je heel weinig haartjes hebben, dan kan je altijd nog make up gaan gebruiken. Maar ik zou eerst eens bekijken hoe het na een bezoek aan de salon wordt! Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om de eerste keer een mooie vorm te creëren kun je het beste naar een (schoonheids)specialist gaan. Deze kijkt welke vorm het beste bij jouw gezicht past. Het is in ieder geval belangrijk dat je niet te veel haartjes weghaalt en dat je nooit aan de bovenkant van je wenkbrauwen epileert.