Ik kan 's ochtends nooit mascara op doen, omdat mijn ogen te klein zijn. Wat kan ik daar tegen doen? Ik slaap minstens 7 uur!

Mijn zus heeft dat nooit en die slaapt amper 6 uur.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kan ik niet gewoon het er van de vorige dag er op houden ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

flink wat koud water in je ogen doen.

Toegevoegd na 27 seconden:
Nou, in de ogen, ik bedoel meer de ogen een paar keer flink uitspoelen met koud water.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je ogen zijn te klein? Na een nachtje slapen kunnen je ogen niet gekrompen zijn. Waarschijnlijk bedoel je het klonteren van de mascara, of dat je zelf een beetje knoeit. Gouden tip: Veeg je borsteltje eerst goed af voordat je mascara opdoet. Ik doe dit zelf ook, en het ziet er veel mooier uit! En nee, niet je mascara van de vorige dag laten zitten. Reinig je gezicht elke avond, haal dus ook de mascara weg. Of wil je soms dat je mooie wimpertjes uitvallen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Nadat je je gezicht gereinigd hebt, een beetje vaseline op je wimpers doen =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet van de vorige dag erop laten zitten hoor !!
Als je dat doet, dan brokkelen op een gegeven moment je wimpers af, ze moeten dus regelmatig schoongemaakt worden.
Je kunt ze wel (laten) verven , dat blijft zo,n 2 maanden zitten en dat is dan minder slecht voor je wimpers.
Dat is wel minder dik dan mascara, dus iets minder te zien.
Als je uitgaat kun je daar wel wat mascara overheen doen b.v.
Succes !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slaap je maar 7 uur? je moet normaal minstens 8uur slapen maarja als je smorgens kleine ogen hebt, kun je een wasbak (of iets dergelijks) vullen met ijskoud water en met schijfjes komkommer erin, dan eventjes met je kop erin dompelen, en hop meteen een frisse kop en je ogen zijn open of je kan ook 2 schijfjes komkommer op je ogen leggen. En voor de mascara, koop andders een wimperkruller? voor het beste resultaat bij de aanzet en korte kneepjes maken! veel succes!!