Hoe krijg ik donkere wenkbrauwen als man?

Hoi!

Ik heb vrij lichte wenkbrauwen, ik wil ze graag wat donkerder maken. Is er een soort make up voor mannen hiervoor? En daarmee een link?

een jaar geleden
3.9K

Antwoorden (2)

Je wenkbrauwen verven is super populair geworden. Nu kunnen we de voordelen van wenkbrauwverf ook niet negeren! Met het verven van je wenkbrauwen kun je de kleur en volheid van je wenkbrauwen op een semi permanente manier veranderen. Wenkbrauwverf is een verf die speciaal is ontwikkeld voor de wenkbrauwen (en vaak wimpers). Deze geeft bij maximaal 10 minuten inwerktijd een goed dekkende, wekenlang houdbare tint die licht en waterbestendig is! De wimper- en wenkbrauwverf van RefectoCil is verkrijgbaar in verschillende mooie kleuren. Verpakt in een tube van 15 ml. met een gratis aanbreng staafje.
https://www.haarspullen.nl/nl/refectocil-wenkbrauw-en-wimperverf.html
een jaar geleden
ArdvdE
een jaar geleden
Is dit ook voor mannen- zijn er überhaupt mannen die dit doen?
Ritsuka
een jaar geleden
Zijn ook mannen die dit doen. Je kunt het ook bij de schoonheidsspecialist laten doen.
BonBonvanJohn
een jaar geleden
wenkbrauwen zijn erg gezichtsbepalend. Je kan je dus afvragen of het wel gaat staan en niet dat je er als een clown uit gaat zien
Als man kun je donkere wenkbrauwen krijgen door het gebruik van een wenkbrauwpotlood of een wenkbrauwpoeder. Kies een kleur die bij je haarkleur past en breng het aan met een wenkbrauwborstel. Je kunt ook een wenkbrauwgel gebruiken om je wenkbrauwen in model te brengen.
9 maanden geleden