Hoe kan ik mijn lippen natuurlijk groter maken?

Ben niet zo een van van lip filler , is ook nog niet gezond , weet iemand toevallig een lipgloss of iets wat de lippen op kan zetten ? Had gedacht aan vicks zalf maar geen idee of dit werkt

2 jaar geleden
3K
Amadea
2 jaar geleden
Is het jou bekend wat de oorsprong van die wens is? Aan mannen laten zien hoe dik jouw lippen zijn (als ze dat van boven zijn wordt de verwachting gecreëerd dat ze dat ook van onderen zijn) en hoe begeerlijk jij dus bent...
HeerVoldemort
2 jaar geleden
Hahaha is dat echt zo Amadea? Wat verschrikkelijk! Ik vind die opgespoten lippen al zo verschrikkelijk lelijk, maar dit maakt het nog erger.
Floorka
een jaar geleden
Je kan een lipliner proberen, zo kan je de lippen groter laten overkomen. Bij de kruitvat zijn hele mooie! Daarna een mooi lipglosje erop en je ziet er stralend uit!

Antwoorden (1)

Het is niet zo dat iedereen grotere lippen mooier vindt, het is helaas wel een trend...
Dit zijn tips die gegeven worden:

Highlighter
Natuurlijk kun je gebruik maken van makeup. Dep na het opdoen van je lippenstift wat highlighter op je cupidoboog, maak het af met een laagje lipgloss én je lippen lijken twee keer zo vol.

Lipliner
Het geheim van Kylie Jenner voor volle lippen is lipliner. De truc is om met je lipliner nét wat boven je eigen lipranden te tekenen. Vul het daarna volledig in met dezelfde lipliner of lippenstift. Op deze manier wek je de illusie dat je lippen hebt à la Kylie Jenner.

Lipscrub
Regelmatig je lippen scrubben kan ervoor zorgen dat je vollere lippen krijgt. Door de wrijving stroomt er namelijk meer bloed naar je lippen toe. Hierdoor creëer je niet alleen een voller effect, je krijgt er ook een natuurlijk rood tintje van.
Risico: scrub je jouw lippen te hard, dan kan het zijn dat je ze nog meer gevoeliger maakt dan dat ze al waren.

IJsklontjes
Door een ijs op je lippen te drukken, worden je bloedvaten tijdelijk wat opgezwollen en roder. Masseer je lippen twee minuten lang met een ijsklontje en je ziet meteen resultaat.

Lip 'plumping' producten
Er bestaan ook speciale producten die je lippen wat voller maken. Alles met het woordje 'plumping' creëren dit effect. Zo bestaan er talloze plumping lipglosjes, balsems en zelfs een 'zuignap' die voor dat volle effect zorgen. De zuignap kan erg gevaarlijk zijn:
https://www.northshoreplasticsurgeon.com/blog/why-diy-lip-plumping-is-a-bad-idea

Pepermuntolie
Pepermuntolie irriteert je lippen namelijk op een subtiele manier, waardoor ze ietsje voller worden zonder volledig op te zwellen.
Risico: heel gezond is dit niet, en bij sommige mensen veroorzaakt het een allergische reactie.

Kaneel
Kaneel creëert hetzelfde (ongezonde) effect als pepermunt. Mix kaneel met wat olijfolie, smeer het op je lippen en laat het vervolgens even zitten.