Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke leeftijd hebben vrouwen gemiddeld waarop ze het meest make-up dragen?

3.3K
Ritsuka
4 jaar geleden
Pubermeisjes die net beginnen met makeup plamuren zichzelf vaak, is mijn ervaring als ik om mij heen kijk

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Hoe jonger, hoe meer make-up. Van de vrouwen tot 30 jaar draagt maar liefst 98 procent make-up. Van de vrouwen die ouder zijn dan 60 jaar betreft het 61 procent.
Van de vrouwen die make-up dragen draagt 80 procent iedere dag make-up. Slechts een kleine groep make-up dragers heeft gemiddeld slechts ééns per maand make-up op.
83% van de make-updragers gebruikt mascara. De top drie wordt gecompleteerd door lippenstift en oogschaduw.
Het belangrijkste motief van vrouwen om make-up te dragen is het zichzelf mooier willen maken. Uit het onderzoek blijkt dat er maar weinig vrouwen zijn die zich onzeker voelen zonder make-up. Ruim de helft van de dames geeft aan dat men make-up op doet omdat het een gewoonte is.
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Vaak begint het met 12/13 jaar, ze gaan dan bijvoorbeeld mascara of rouge dragen. Hoe ouder je word hoe meer je make-up gaat dragen( zeggen mensen) Maar je moet natuurlijk altijd doen waar je jezelf goed bij voelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding