Wat zijn deze rode plekken in mijn gezicht, wat kan ik er tegen doen?

Het jeukt en brand niet. Als ik erover heen wrijf voel ik kleine bultjes. Ik heb een goeie rustige skincare. Ik heb geen allergie, het lijkt me zelf geen rosacea, maar misschien denkt iemand anders?

Picture for question
3 maanden geleden
in: Huid
1.9K
ronron1212
3 maanden geleden
De huisarts bezoeken.
Ritsuka
3 maanden geleden
Ga hiermee naar de huisarts of een schoonheidsspecialist. Die kunnen je adviseren.
tinus1969
3 maanden geleden
Ik zie eigenlijk niets bijzonders.
HannekeJanssen
3 maanden geleden
IK zie ook niets geks, inderdaad wat onzuiverheid, maar niet iets om direct mee naar de huisarts te gaan. Het kan te maken hebben met je menstruatiecyclus, als je een vrouw bent, of met wat stress, of zo....
Hdvn11
3 maanden geleden
Dankjewel voor jullie reacties! Ik merk als ik bepaalde producten erop doe dat het gaat branden en ik voel dus bultjes. Ik ben aan de pil voor al jaren dus denk niet dat het daar aan zou liggen. Ik denk dat ik inderdaad voor de zekerheid de huisarts bel! Niet gegooid is altijd mis ;)

Antwoorden (1)

Misschien is het geïrriteerde huid
Dat kan je volkomen met geen troep op je huid te smeren
2 maanden geleden