Is er ook een hulpmidde voor het indrukken van spuitbussen?

Ik mag graag nat scheren maar ik kan de spuitbussen niet goed indrukken vanwege krachtverlies in mijn handen nu is mijn vraag: bestaat er ook een hulpmiddel om het indrukken wat makkelijk te maken ?

een jaar geleden
in: Huid
3.5K
Amadea
een jaar geleden
Misschien heb je hier wat aan: https://www.thecolorstore.nl/spuitbussen/20439-sc-spraymaster.html
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Lastig. Zou het niet weten. Dit soort producten zijn wel in verschillende verpakking verkrijgbaar. Zo heb je ook scheerschuim in flacon met een pompje, zoals bij handzeep vaak het geval is. Is wat makkelijker indrukken dan bij zo'n spuitbus met holling, waar je deze met je duim in moet drukken.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Weet niet of het in jouw geval kan schelen om die spuitbus met de bovenkant ergens tegenaan te drukken, zoals tegen het planchet. Vergt wat minder kracht van je vingers.
rebo
een jaar geleden
bedank voor het meedenken maar ik moet maar een tubbe denk ik of een zeep tablet of zo

Geef als eerste antwoord