Zou je een tatoeage op een orgaan kunnen laten zetten?

Zou je bijvoorbeeld een tatoeage laten zetten op je hart of lever bijvoorbeeld. Zoja welk orgaan?
(Het is niet mijn plan om dit echt te doen, maar ik ben gewoon benieuwd en bedoel ook niet dat dit per se op het hart moet)

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Huid
1.8K
Amadea
5 jaar geleden
Wat zou daar nou het nut van kunnen zijn?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@amadea Dit heeft geen speciale reden maar ik vraag het voor een vriend, hij zou het graag willen weten. Gewoon omdat het kan. ;P
Erna55
5 jaar geleden
Stel je voor hoe het moet gaan, een tattoo op je hart:
Een complete narcose, een operatiekamer, een hartspecialist, het hart stilleggen, een hartlong- machine aansluiten, het hart beschadigen....
Dus nee : het kan niet.
marjolein55
5 jaar geleden
Je kunt dus GEEN tatoeage op welk orgaan dan ook laten zetten,de risico s en de kosten plus het gevaar voor je eigen leven zijn zo groot aanwezig dat je dit wel uit je hoofd laat.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ik denk dat het velletje te dun is om op het hart een tatoeage te zetten .
En de kans op een bloeding te groot is .
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik dacht er ook altijd al aan om na mijn studententijd “R.I.P.” op mijn lever te laten tattoëren.

Antwoorden (1)

Ja, je kunt een tatoeage laten zetten op een orgaan.
Het beste gaat dat op de huid. Dat is het grootste orgaan.
Plaats genoeg.
5 jaar geleden
Ritsuka
5 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Reddie: Dan wel op je voorhoofd. Dan valt ie het beste op. +