Wat voor kapsels zijn geschikt voor 'mannen' met een onmogelijke kruin en haar dat alle kanten op staat wanneer je er gel in doet.

Heb tegenwoordig een kapsel wat een beetje een mix is tussen een kuif en stekeltjes. Normaal gebruik ik gel. Ik ben echter wel eens toe aan iets nieuws.

Maar voordat ik het er met de kapper over heb wil ik graag jullie tips en advies horen! :)

Op de foto's zie je m'n haar zonder gel ofzo erin.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Haar
6.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kapper is er juist om jou te adviseren. Je kunt best op een rustig tijdstip langsgaan en vragen om advies.
Als je dan zegt dat je er even over na wilt denken zullen ze dat gerust niet erg vinden. Een kapper kijkt toch anders naar je haar dan wij leken dat doen.

Het beste antwoord

Mijn neefje heeft ook een onmogelijke kruin en wat dikker haar, zoals jij ook hebt en hij heeft het laten groeien. Niet heel lang, maar wel iets langer. Dat staat hem prachtig, omdat het haar wat dikker is.
Er zijn trouwens ook sites waar je een foto van jezelf kunt uploaden met verschillende kapsels.

Voor adviezen en tips wat mogelijk is zul je bij de kapper moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik denk heel kort haar.
verder kan de of jouw kapper
hier prima antwoord op geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dreadlocks. Moet je het alleen nog wel iets laten groeien...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kiezen voor een zo kort mogelijk model.