Hoe werden haren ont-klit voor de uitvinding van cremespoeling en antiklit?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Haar
3.1K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Gewoon kammen en borstelen
Pieterke
4 jaar geleden
Inderdaad gewoon kammen en borstelen.

Antwoorden (1)

Gewoon, met een kam. Deze werden al gevonden in Egyptische graftomben. Wat de Egyptenaren waarschijnlijk ook al wisten:
• Hark zachtjes door je haar met je vingers en maak het langzaam los. Geen enkele kam of borstel kan dit werk zo zacht en effectief doen als je vingers.
• Gebruik een kam met wijde tanden. Deze helpt ook om statische elektriciteit te verminderen.
• Werk van onder naar boven.