Is haar botox net als keratine?

Ik heb net in spanje voor 25 euro botox in me haar gedaan alleen vraag ik me af als ik nu me haar was is het dan nog steeds stijl? Is het nou keratine? Ik begrijp het niet

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Haar
37.6K
Reddie
5 jaar geleden
Je had beter aspirine of koffie in je haar kunnen doen. Dat had je veel geld bespaard.
En het doet evenmin iets als botox en keratine.

Antwoorden (1)

Het verschil tussen keratine behandeling en een botox behandeling:

Terwijl allebei de behandelingen dezelfde resultaat geven zit er toch een kleine onderscheiding in beide behandelingen.

Beide behandelingen zorgen voor een zacht en pluisvrij glanzend resultaat. Door de behandeling zal uw haar makkelijk behandelbaar worden waarbij u dus minder lang voor de spiegel hoeft te staan. Het grootste verschil in de botox behandeling is dat deze 100% formaldehyde vrij is. Ook zijn er geen andere chemische stoffen aan het product toegevoegd.

Een ander verschil is dat de botox behandeling intens diep in het haar dringt wat er voor zorgt dat het haar niet alleen gevoed wordt maar dat het ook hersteld wordt. Beschadigd haar wordt weer gezond.

Een keratine behandeling kan niet worden gebruikt voor erg beschadigd haar . De stoffen zorgen ervoor dat beschadigd haar kan breken en dus voor haaruitval kan zorgen.

Een keratine behandeling is geschikt voor dames en heren met dik gekruld haar of een slag in het haar dat door weersomstandigheden dof pluizig en moeilijk behandelbaar is geworden. Ook is deze behandeling erg geschikt voor dames die hun haar verven of chemisch behandelen dmv straitening.

Voor dames en heren met fijn en dun haar wordt de behandeling afgeraden. Ook geld dit voor zwangere vrouwen en kinderen onder de 12 jaar.

De botox behandeling is echter geschikt voor elke haartype . Omdat er geen chemische stoffen tijdens de behandeling vrij komen kunnen ook zwangere vrouwen en kinderen van deze behandeling gebruik maken.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb nog steeds geen antwoord op MIJN vraag jezus...
Erna55
5 jaar geleden
Plus.
Ik vind het een goed antwoord op je vraag : is haar botox net als keratine ?
Lees het antwoord eens goed door.
TurfGraver
5 jaar geleden
Uit het antwoord.
....allebei de behandelingen dezelfde resultaat geven....
Amadea
5 jaar geleden
Ik wantrouw een informatiesite als daar taalfouten op staan. Dat geeft mij te sterk het vermoeden dat er een amateur heeft zitten typen...