Kan uitgevallen haar teruggroeien?

Ik heb enorm last van haaruitval terwijl ik nog zeer jong ben, dit haaruitval kan verschillende redenen heb, zo eet ik nooit maar dan ook echt nooit groente, heb ik weleens jeuk aan mn hoofd, en is mijn vader ook kaal en de broers van mijn moeder. Nou weet ik dat bij erfelijke haaruitval er geen weg meer terug is, maar volgensmij ben ik te jong om nu al haaruitval te hebben door erfelijkheid, ik denk toch dat het komt door de jeuk en nooit eten van groente, dus stel dat ik straks geen jeuk meer heb en gezond ga eten, is het dan mogelijk dat het haar weer teruggroeit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Haar
5.3K

Antwoorden (1)

De haaruitval kan meerdere oorzaken hebben, waarbij de voeding er ook één is. Op de site van het Gezondsheidsnet wordt hier meer over verteld.
Of je haar weer aangroeit is afhankelijk van de oorzaak van de haaruitval. In veel gevallen zal het weer aangroeien. En in een aantal gevallen zal je zelf iets kunnen doen om de groei te bevorderen.