waar vind ik kapsels die je kan doen met extensions?

ik heb na een ongeval veel haar verloren en nu enkele extensions op mijn schedel. het is heel duur haar, dus ik wil er niet zo graag in knippen. Maar gewoon lang en alles op dezelfde lengte is op de duur zo eentonig.
Dus wil ik eens iets anders, alleen is niet alles mogelijk met extensions. Ik sta bv. goed met piekjes in mijn gelaat, maar als je dat knipt in extensions kan me, als ze opnieuw worden aangespannen, nooit meer hetzelfde effect krijgen.
Opsteken kan ook, maar dan heb ik mijn haar over mijn oren als een gordijn, vind ik helemaal niet pittig en veroudert me.
Ik vind legio websites over welk haar je staat, en waar je zelfs met een foto kan testen maar de meeste kapsels zijn niet geschikt voor extensions.
Hoe kan ik kapsels vinden die je met extensions kan maken?

Toegevoegd na 1 dag:
de extensions zijn enkel aan de bovenkant van mijn hoofd, daar was het haar uitgevallen. het zijn vlechtextensions, dus vlechtjes en dan ingenaaid pokkeduur haar. niet te onderscheiden van mijn eigen haar. Maar zeer sterk ik doe er al jaren mee

8 jaar geleden
in: Haar
3.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Met extensions van echt mensenhaar kun je alles doen wat met eigen haar ook mogelijk is. Tijdens een onderhoud kunnen de extensions weer in model worden geknipt. Laat je niet belemmeren door de extensions, kies een kapsel dat bij je past.
Amadea
8 jaar geleden
Maar ze groeien niet mee met je eigen haargroei, dus is het wel zo verstandig om die te laten knippen? Extensions zijn hartstikke duur!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een goede kapper kan de extensions desgewenst iets langer houden dan de rest van je haar, de kapper kan je dan stylingtechnieken leren zodat de extensions toch in het kapsel opgaan. Ga in gesprek met je kapper, zorg dat je er tevreden de deur uit gaat. Als je plukjes in je gezicht wilt, is het wel het mooiste als deze op de juiste lengte zijn geknipt.
liveisgreat
8 jaar geleden
Crea mijn kapper wil er niet in knippen omdat ze zegt "die zijn zo duur daar knip ik niet in". Dus ze wil geen plukjes in mijn gezicht doen omdat ze als ze die eruit haalt om terug in te naaien, nooit meer die plukjes op dezelfde plaats krijgt. het is dus eventjes goed en dan is het haar om zeep. De meeste Afrikaanse dames die er komen kopen goedkoop haar en gaan elke week, dan kan je natuurlijk alles doen wat je wil. zij betalen ook maar een fractie van wat ik betaal, omdat hun haar makkelijk is om in te weven.
Maar met dat goedkoop haar ben ik dus niks: het jeukt, ik kan er niet mee zwemmen, ik kan het niet wassen (vreselijk gevoel) en ik kan het weten want ik heb ooit goedkoop haar gekocht.
Dus helemaal correct Amadea, knippen is geen evidentie denk ik. Misschien als ik echt een hele goeie kapper vind dat die nog een oplossing heeft, maar ik heb er nu al zoveel geprobeerd en deze is tot hiertoe de beste.

Het beste antwoord

Op deze site vind je allemaal stylingstips voor haar met hairextensions er in!

https://www.beautybyroos.nl/stylingtips/