Bestaat er een programma voor de computer, dat als je een foto erin zet, dat je ziet hoe je eruit ziet met een ander kapsel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
3.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wist zo'n site waar je dat kon doen, jammer genoeg vergeten welke dat was! Kan je niet helpen op dit moment, maar het is er wel ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch bedankt! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had ooit zo'n programma van Cosmopolitan. Is wel zo'n tien jaar geleden maar mss hebben ze het nog wel. Hopelijk wel een recente versie ;)

Antwoorden (5)

Software om op de computer zelf te doen is het niet,maar U kunt wel online foto's veranderen:

http://www.pizap.com/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat bestaat volgens mij niet, maar met photoshop kun je mensen wel ander kapsels geven, dit door middel van andere fotos te knippen en te plakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om antwoord te geven op je vraag ja het bestaat. Ik weet alleen de site niet meer. Iets met make over erin. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een Engelstalige site waar je een foto kunt uploaden en daarna kunt kijken welk kapsel en welke make-up het beste bij je past.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een Nederlandstalige site gevonden: http://www.virtueelkapsel.com/ Succes!
Misschien heb je hier wat aan,.