wat is de beste anti roos shampoo?

Head and shoulders helpt niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Haar
2.1K

Het beste antwoord

Kerastase.

De beste shampoo tegen roos is vaak ook degene die nogal mild is, Head and Shoulders is meer geschikt om je wc mee te schoon te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Teer shampoo, verkrijgbaar bij de drogist, werkt vaak prima.
13 jaar geleden
ik zelf gebruik Schwarzkopf - Anti-Roos
bij mij werkte head en shoulders ook niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Guhl Anti roos men wel een beetje duur maar het is een goeie shampoo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
elivive van L'oreal bevalt mijn dochter heel goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Selsun, vroeger alleen op doktersrecept, tegenwoordig ook bij de drogist te koop. Werkt fantastisch.
Doe wel zilveren juwelen (ringen, oorbellen) uit, die verkleuren erdoor.

Toegevoegd na 18 minuten:
Je moet deze shampoo meer als een kuurtje zien. Bij mij was het na twee weken gebruik genoeg. Daarna is het af en toe nog eens, als de roos weer wat vermeerdert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's waar! Maar vroeger (25 jaar geleden ofzo) stonk het nog veel meer... :)
Omdat het toen op doktersvoorschrift was, was het misschien een sterkere concentratie. Nu is het wel te doen met de geur. En het is niet voor altijd, dat is ook een voordeel.
Resdan Forte is heel goed maar duur.

Maar u dient eerst uw haar te spoelen en daarna uw haar te wassen met een shampoo die geschikt is voor uw
haartype en daarna uw haar wassen met een anti roos shampoo.
De anti roos shampoo gebruikt u volgens de aanwijzingen op de verpakking.
De hoofdhuid goed masseren in laten werken en het haar goed uitspoelen.

Voorbeeld: U heeft een weelderige bos haar en wast dat met shampoo. De shampoo slaat meestal de 1e keer dood.
Maar na toevoeging van een 2e dosis gaat de shampoo WEL goed schuimen. (zou u dit direct met uw dure antiroosshampoo doen, dan is de bodem gauw in zicht).

Dus spoelen, gewone shampoo, antiroosshampoo
(om de 2 dagen) en goed masseren en uitspoelen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij helpt head en schoulders goed,tegen vet haar en roos,ik krijg altijd roos als ik stress heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gebruik argan nashi olie om je hoofdhuid in te masseren, laat het een nachtje inwerken. Roos wordt veroorzaakt door een droge huid, immers. Nashi is te koop in kapperszaken, helaas €30 per flesje maar is geweldig. Ook goed voor haarpunten die droog zijn. Dit is de enige olie die niet je haar vet maakt!