oude bankstellen in de achtertuin waar raak ik ze kwijt?

wij hebben oude bankstellen die we kwijt moeten raken waar kan je ze kwijt in den bosch en het liefst gratis

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
5.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even gemeente reiniging bellen . Vaak komen ze ze gratis ophalen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
afhankelijk van de gemeente waar je woont is het gratis of de goudprijs per kg en alles ertussenin. Bij ons betaal je voor het ophalen én per kg.
jodyenboyke
11 jaar geleden
In Den Bosch komen ze niet gratis ophalen en betaal je naast voorrijkosten (15,00) 0,20 ct per kilo. Zelf brengen is dus het goedkoopst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf slopen, meestal is het frame van onbewerkt hout, leuk voor de vuurkorf.
Metaal naar het oud ijzer en de rest weegt niet zoveel als het tenminste niet nat is geworden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ze altijd nog gratis op marktplaats zetten.

Het beste antwoord

Ik zou de kringloopwinkel bellen, die nemen het mee mits het bankstel er nog goed uitziet.

Anders zul je het naar de sloop moeten brengen.

http://www.vindingrijkkringloop.nl/

Toegevoegd na 1 minuut:
met sloop bedoel ik de grofvuil.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gratis gaat niet lukken.
Maar je kan ze naar de milieustraat brengeb.
In de link staat waar die zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat wij met de oude banken deden: een paar studenten die vlakbij woonden vragen of ze interesse hadden? ja, graag dus! ik ben later even gaan kijken: ze hadden een gedeelde woonkamer (3 studenten - 4 kmr flat) en daar stonden alleen maar banken ! met een tv... dus dat is duidelijk!

Toegevoegd na 41 seconden:
ze hadden er ook nog een op het balkon, was wel erg vol.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kennisje van mij gaat binnenkort op kamers. ze heeft al 3 tv's maar nog geen kastje om ze op te zetten ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat een giller, pokemon! LOL
Als de bankstellen nog bruikbaar zijn, en niet doorweekt van de regen, kan je ze ook op Marktplaats zetten, gratis op te halen.