Ja, omdat je op afstand minder details kunt zien, mis je dus de kleine stukjes grond (bruin) of gelige stukjes gras, en wordt het beeld dat je ziet gevormd door het groene van het gras. Hoe verder je weg gaat staan, hoe groener die weide dus is die je ziet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is afhankelijk van de groenheid van het gras bij jullie in de voortuin en dat bij de overburen. Als je geen overburen hebt dan is dit pertinent zeker niet het geval.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het gras van de buurman is altijd groener. Dat komt vooral omdat we nooit te vreden zijn met wat we hebben. Bij de buren staat altijd een grotere auto, hij heeft een mooier huis ,meer bloemen in zijn tuin, geeft leukere feestjes, heeft een mooiere vrouw en ook nog groener gras! Pas als je dichterbij komt , zit er roest op de auto, zijn huis moet geschilderd worden, zijn tuinbloemen zijn van plastic, zijn feestjes zijn vervelend en zijn vrouw ziet er dichtbij niet uit! OOk het gras is lang niet zo groen als je dacht. Dus neen, het gras is daar niet groener.