hoe heet deze plant?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij appelboom.
Reddie
10 jaar geleden
Geen appel, want die heeft roze bloemetjes.
Maar wel in de buurt, denk ik.
Wel familie van de roosachtigen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is waarschijnlijk malus (appel) familie van de Rosacaea.
Rieneke1
10 jaar geleden
Kers of pruim?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt op jasmijn. Google maar eens op jasmijn bij Google afbeeldingen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jasmijn is mogelijk. Perenbloesem sluit ik ook niet uit. Heb je geen foto waarop ook bladeren van de struik te zien zijn?
Amadea
10 jaar geleden
De vraag is wat voor plant het betreft. Als het een boom zou zijn werd er neem ik aan gevraagd wat voor boom het is?! Dan zou jasmijn aannemelijker zijn dan een appel-, peren-, kersen- of pruimenboom.
flyingcrow
10 jaar geleden
Lijkt op perenbloesem.

Het beste antwoord

Het is een Deutzia hybrida 'Campanulata'. In het Nederlands "bruidsbloem" genoemd. Deze bloeit tussen mei en juni. Hij wordt een tot anderhalve meter hoog.
Amadea