Mag je zand in de grijze kliko gooien?

Het gaat om veel zand.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
7.9K
Powergen
12 jaar geleden
En grijs is bij jullie GFT? Normaal afval?

Het beste antwoord

Een grote hoeveelheid kan je het beste bij zelf bij de plaatselijke afvalverwerker aanbieden.
Amadea
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Ik had in mijn antwoord op haar vorige vraag al verteld dat zand bij het restafval hoort! http://www.goeievraag.nl/vraag/zand-groene-prullenbak-gooien.320029

Andere antwoorden (2)

Nee, dat mag niet! Dit is namelijk te zwaar en kan uiteindelijk schade toebrengen aan de vervoerder (door het gewicht). Hoe moet je het dan wel aanbieden? Dit is afhankelijk van je gemeente, neem hiervoor contact met hen op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij mag je zand zowel in de groene als in de grijze container aanbieden, mits het nog hanteerbaar is en het niet al te veel is. Je zou het natuurlijk in porties kunnen toevoegen in beide containers.