Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je glas voor een fotolijst apart kopen?

Ik heb een heel mooi fotolijstje gekregen waar je zes foto's in kan doen. Nu is één glasplaatje gebroken toen ik een foto in het lijstje wilde doen. Het is een simpel plaatje van 10x15 cm. Helaas kan ik nergens vinden waar je dit los kan kopen. Kan dit uberhaupt? Ik hoop het heel erg!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
18.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een lijstenmaker kan dat voor je op maat snijden.
(misschien dat standaard maten al klaar liggen)

Een lijstje bij de action of hema o.i.d. kopen zal goedkoper zijn, maar het zou kunnen dat je er geen standaard glas in hebt zitten, maar bijvoorbeeld ontspiegeld en als er 1 glasplaatje anders is ziet dat er mogelijk niet zo mooi uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Koop een goedkoop fotolijstje bij de Action en haal het glas eruit. Opgelost
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ En dan van zo'n wissellijstje.
Je kan gewoon bij de glashandel glas platen halen die ze ooik voor je op maat snijden. Maar je bent veel goedkoper uit met een nieuw lijstje joh!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zeer zeker los te krijgen.....glasbedrijf in de buurt maakt vast zo'n plaatje voor je... kost nagenoeg niets... Veel verf en behangzaken hebben ook glas. 2 of 3 mm is voldoende dik. 2 m mis evt. ook nog ontspegeld te leveren (ietsje duurder, maar nog niet duur)
Weet niet waar je woont, maar veel verf&wand of Decohome winkels hebben glas erbij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding