Is er een webwinkel waar je nog de oude phillips gloeilampen kan kopen?

De ledlampen van o,a 100 w. zijn me te duur, andere lampen gaan te snel stuk. Zoek dus de gloeilampen die uit de handel zijn, maar die een webwinkel nog wel verkoopt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (1)

Wat ik heb begrepen is dat de ouderwetse 'gloeilampen' niet meer worden gemaakt omdat ze in strijd zijn met europese wetgeving. Deze zijn al vervanger voor halogeen-gloeilampen (een klein halogeen lampje in de bol).

Ook lampen met een vermogen van boven de 60 watt worden niet meer geproduceerd.
Dus tot 60 watt zijn er nog halogeen-gloeilampen verkrijgbaar van onder andere philips.