Nee. Polyester is verstikkend, dat neemt géén vocht op. Je kunt beter een 100% katoenen laken gebruiken.
Amadea
8 jaar geleden
liveisgreat
8 jaar geleden
dus die 50% katoen volstaan niet dan? jammer :-( had net hét laken van mijn dromen ontdekt maar niet 100% katoen.
Amadea
8 jaar geleden
Voor hele warme dagen volstaat dat niet, nee. In koelere seizoenen kan je het natuurlijk wel gebruiken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mijn ervaring is dat het akelig kleffe en broeierige lakens zijn. Ik heb er dekbedhoezen van gehad, ze zijn naar de kringloop gegaan na twee keer gebruik. Ook in de winter vond ik ze niet fijn!
liveisgreat
8 jaar geleden
stom dat dat dan nog gemaakt wordt.... dan zullen de kussenhoezen ook wel niet fijn aanvoelen. jammer ze zijn prachtig maar helaas...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Eer schijnen mensen te zijn die geen last hebben van zweten 's-nachts.