Hoe krijg ik een verfvlek (aquarel) uit mijn witte polo?

Ik heb 2 dagen geleden oranje aquarelverf op mijn witte polo gemorst. We hebben hem al 2x gewassen, maar het gaat er niet uit. Weet iemand hoe ik het eruit kan krijgen?

Met vriendelijke groet,
Milan

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (2)

Oxy action op de vlek smeren, laten intrekken, dan wassen met nog een schep Oxy action in de wasmachine.
7 jaar geleden
Ben bang dat het niet meer gaat lukken, je had het voordat je hem ging wassen met oplosmiddel moeten proberen. Wat ik als laatste redmiddel nog wel eens probeer is de gele dasty van de wibra. Is een ontvettingsmiddel, maar daar kun je zo ongeveer alles mee weghalen
anneliez