Wie weet waar je het goedkoopste vaatwastabletten kan kopen?

ik zelf heb dreft 100 stuks voor 10,-. Sun vind ik ook goed, maar een ander merk bevalt meestal niet, dus vraag ik me af of je ergens anders goedkoper kan kopen. Wellicht in het buitenland of hier in Nederland, dat is makkelijker natuurlijk. Wie heeft tips!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is er mis dan met andere merken? Ik heb nog nooit verschil gemerkt... schoon is schoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bedoelt toch niet echt dat wij voor jou
een consumentenonderzoek moeten gaan doen????
SimonV
10 jaar geleden
Supermarkten hebben regelmatig de aanbieding 1+1: 1 pak Sun vaatwastabletten gratis.

Het beste antwoord

De lidl is als beste getest,en wat je eens moet proberen?
een halve,geeft de zelfde resultaten,probeer maar eens.

Toegevoegd na 18 uur:
Nog iets gevonden,
euro 2 dail op internet.
500 stuks 21,95,=

Toegevoegd na 18 uur:
Dail moet natuurlijk deal zijn.

Toegevoegd na 3 dagen:
Telegraaf web shop 500 stuks 29 euries.
10 jaar geleden
burgos
10 jaar geleden
En het is echt waar hoor,een halve is net zo goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
super bedankt