Wat moet ik doen met een nieuwe houten pollepel die niet behandelt is, voor ik hem kan gebruiken?

Doordat hij onbehandelt is voelt hij niet fijn aan...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Ik heb dezelfde lepelset en heb die gewoon beginnen gebruiken zonder voor behandeling. Bij de vaatwas schuur ik die wel telkens met een schuursponsje. Gaat al jaren mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

- Rubber er om heen plakken.
- Een keukenpapiertje erom.
- Een nieuwe kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Went vanzelf, na vaker gebruik en afwassen word ie fijner in de hand, en anders een plastic lepel kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet hem gewoon een nachtje in het water,en het is opgelost
Suc6.
12 jaar geleden
ik heb ooit eens gelezen dat je ze voor gebruik even in kan wrijven met wat olie.
wellicht voelt de lepel dan prettiger aan.
Rieneke1
12 jaar geleden
Je kunt de lepel zelf verder behandelen door de lepel glad te schuren.Gebruik hiervoor 'licht' schuurpapier,gladschuren,afspoelen...én koken maar :).Succes!