weet iemand wat het prijs verschil is tussen een volle was op 40 graden draaien en (snelle/korte )programma 30 min op 30 graden. in liters en geld ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

De liters kun je opzoeken in je gebruiksaanwijzing.

Globale kosten (zie bronnen) zijn 7 cent aan water per wasbeurt (zie eerste bron) en 8 cent energie bij 30 graden en 11 cent bij 40 graden (zie tweede bron). Tweede bron geeft 14 cent bij 40 graden maar met energietarief van 2012.

Toegevoegd na 7 minuten:
Verder blijven het altijd schattingen omdat elke machine verschilt in water en electraverbruik. Misschien kun je het water en electraverbruik vinden in je gebruiksaanwijzing en aan de hand van je huidige prijs van water en electriciteit het veel preciezer uitrekenen.