hoe heet dat kneedbare klei dat als je het bij elkaar kneed het uiteindelijk steenhard wordt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (5)

dat is waarschijnlijk niet gewoon klei maar iets anders klei moet in de oven om hard te woorden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt toch van die klei die wel uit zichzelf hard wordt? Kun je beeldjes enzo mee maken.. Heb alleen geen idee hoe het heet
Aves Apoxie Sculpt. Dit is een zelfhardende 2-componenten klei op kunststof basis. Je mengt 2 gelijke delen en kunt hiermee 1 tot 3 uur boetseren, om het uitharden te vertragen kun je het in de vriezer leggen, bijvoorbeeld indien je meer klei aangemaakt hebt dan je direct nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boetseerklei
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kneedbaar staal. Je kunt het gebruiken om metalen voorwerpen mee te repareren.