Je hebt bij een magiër allerlei kleurrijke flesjes staan.Hoe noemen ze dit?

Ik vind dat zo leuk dat ik hier een verzameling ga van maken,maar graag had ik enkele foto's om het aan men vrouw te tonen wat ik bedoel.

Toegevoegd na 21 uur:
[Edit] Bedankt voor jullie antwoord.
Het zijn inderdaad toverdrankjes/potions.
Ik kon die dag er maar niet opkomen :-)
Dank u wel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een verzameling gekleurde flesjes? Ga eens naar de Xenos, Ikea, Hema, e.d. Daar verkopen ze er zat van, maar of adt echt "magiër" flesjes zijn...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor magier?
"Een magier". Bedoel je een googelaar?
Een winkel?
Een kinderentertainer?

Het beste antwoord

Toverdrankjes.
Plaatje bij antwoord
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij moet dit 'm wel zijn.
+

Andere antwoorden (1)

dat heet gewoon gekleurde glazen flesjes. Sommige oude apotheken hebben ze wel eens