Gewoon het hele ding vullen met voldoende shag,maar ook weer niet te veel want anders lukt het niet en loopt hij vast als je hem naar rechts moet trekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verse shag is nogal vochtig, waardoor het aan elkaar gaat klonteren. Laat je pakje een tijdje open liggen, totdat de shag wat droger aanvoelt, en probeer het dan nog eens. Je kunt het trouwens ook in de magnetron drogen, een fikse pluk op een bordje leggen, en dan een paar seconden op vol vermogen.