hoe kom ik erachter welke glaslatten zijn gebruikt zodat we ook boven dubbel glas in het (kunststof)kozijn kunnen plaatsen?

huis vorig jaar gekocht van woningstichting, maar daar kom ik niet verder wie het heeft geplaatst, dus wie ik moet vragen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik zou contact opnemen met een bedrijf die doen in kunststof kozijnen en vragen of ze je verder kunnen helpen
en misschien degene die je glas komt plaatsen weet wel een gepaste oplossing
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste glaslatten worden geplaatst door een schilder dus zou ik er een schildersbedrijf even naar laten kijken.