dhgate.com een goede betrouwbare site?

Ik wil graag wat iPhone 4 en 4s hoesjes inkopen voor verkoop op marktplaats, de prijzen zijn aantrekkelijk maar is het betrouwbaar? En hoeveel kan je maximaal importeren vanuit China naar Nederland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Amadea
12 jaar geleden
Dus jij wil goedkope spullen uit China halen en die met winst op marktplaats gaan verkopen? Dat lijkt mij niet legaal...

Het beste antwoord

Ligt er puur aan wat je koopt.. en de site is wel betrouwbaar, maar het gaat natuurlijk om de verkopers.

Betaal met een paypal account, dan kan je nog wat geld terug krijgen mocht je kunnen aantonen dat je bedrogen bent met de aankoop.

Ik heb hier ooit usb-sticks gekocht, die zouden 64Gb zijn maar waren met een software op de stick zo bewerkt dat de pc dacht dat het ook daadwerkelijk 64Gb was, maar in werkelijkheid maar 8Mb!..

Er zijn veel verkopers waar je beter niks van kan kopen daar, maar het schijnt ook vaak wel goed te gaan.

Echt uitkijken bij wie je besteld dus!

Toegevoegd na 1 minuut:
Denk er bij de aankoop ook aan, dat als je pakketje de douane passeert, dat het dan kan zijn dat je alsnog belasting moet betalen. Als ze het als een cadeau naar je versturen hoeft dat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord, hier heb ik wat aan. Dankje!