Wat voor horloge is dit?

Foto zegt genoeg :)

Picture for question
8 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dik ding.
Lijkt wel een automaat.
Alex1995
8 jaar geleden
Ja ik vind ze echt gaaf :D (het zijn twee verschillende maar de onderste vind ik wat stoerder met name de band!)
Cryofiel
8 jaar geleden
Ik zie twee onscherpe foto's. Vooral de onderste is echt onscherp. Op de bovenste is het horloge te donker om het goed te kunnen zien. Op de onderste is het (onscherpe) horloge te donker en staat het ook nog eens half op de foto. Jouw tekst "foto zegt genoeg" is dus niet geheel van toepassing.
Alex1995
8 jaar geleden
Voor mensen die verstand hebben van mode of toevallig zelf zo'n soort horloge hebben is het niet moeilijk.
jc54
8 jaar geleden
Ben het in dit geval eens met Cryofiel.
Waardeloze foto's.
Deze foto's zeggen niets, en als dat genoeg is, dan kan je geen duidelijk antwoord verwachten.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
De eerste doet me denken aan een "led horloge" de tweede zie je niks van alleen het bandje en dat het klokje dik is. Die bandjes kan je overal wel krijgen. Hema, juwelier, markt...
Alex1995
8 jaar geleden
Jongens als het merk duidelijk in beeld was zou ik het niet vragen he! Het lijkt op een zwart mode van diesel, maar twijfel nog.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Je hebt foto's en foto's, we hoeven geen merk te zien, maar het klokje een beetje duidelijk zou wel meer info geven, dan een blur met een zwart schakelbandje.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
"Voor mensen die verstand hebben van mode of toevallig zelf zo’n soort horloge hebben is het niet moeilijk." [vs] Wat een grappige reactie van de vraagsteller. Als dit zo is, zou vs naar mensen moeten stappen die dus verstand hebben van mode. Of zoals hij al zei: die toevallig zelf zo'n soort klokje hebben. Ja, precies, dat is duidelijk.