Is het mogelijk om een shirt te bekladden met neon fluoriserende verf? (Zie beschrijving)

Ik ga 24 September naar Lady Gaga in Amsterdam.
In een concert toen ze mijn lievelingsnummer deed, lied ze over zich heen kotsen met een soort neon verf.
Een vrouw dronk dat op en kotste daarna over haar heen.
Wat ze toen aan had was helemaal beklad met groen en zwart.
Nou heeft ze als achtergrond in haar tour bij dat nummer allemaal neon kleuren die door elkaar heen vallen als ''splashes''. Dus stel je gooit een emmer water op zij, zoiets. Maar dan kleuren. Nou wil ik heel graag een shirt maken met groen, zwart en rood met van die ''splashes''. Net ben ik bij de verfspecialist geweest maar die wist niet hoe je dat kan doen want volgens hem droogt de verf niet op.
Weet iemand hier meer van?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Ik denk dat het met hele potten verf niet lukt, maar je kunt wel spatten maken. Doe dit door een houten lepel in de verf te dopen en daarmee richting je t-shirt te slaan. Je krijgt hetzelfde effect, maar wat minder dikke klodder verf en wat kleinere kloddertjes. Dit werkt prima op schildersdoek (Herman brood), dus moet het op een t-shirt ook kunnen lukken. Het is hetzelfde als een druppel verf knoeien en die laten drogen, dat lukt ook.