Door het te wassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist... Geen gezever, gewoon wassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou wat een geniaal plan!!!
maar als je er vanuit gaat dat wassen van kleding pure logica en noodzaak is, zal dit waarschijnlijk niet genoeg zijn om de zweetlucht te verwijderen, vandaar de vraag......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, maar het zou je verbazen, eucalypje, hoeveel mensen liever de geur verdoezelen dan een bezweet kledingstuk in de was te gooien. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh dat geloof ik meteen, maar als ze het liever verdoezelen zal de zweetlucht toch niet het probleem zijn?
Eerst luchten, dan wassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de kleding op tijd te wassen met waspoeder op de hand of in een wasmachine, dan heb je nooit meer last van zweetlucht in je kleren. Dat is niet zo moeilijk als het lijkt....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-buiten hangen, laten luchten en/of
-uurtje in de vriezer leggen in plastic zak en/of
-wassen, kijk goed op hoeveel graden
succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zweetluchtjes worden veroorzaakt door melkzuurbacteriën die na het transpireren 'aan de slag gaan'. Het transpiratievocht wat uw poriën uitkomt is namelijk nog reukvrij. Dit betekent dat u zweetlucht uit kleding kunt verwijderen door het zo snel mogelijke na het transpireren te spoelen en wassen, en het niet een tijdje in de wasmand laten liggen, want dan geeft u de 'stink-bacteriën' alle gelegenheid hun werk te doen. Bovendien bijten de zouten en zuren uit tot niet te verwijderen zweetvlekken.

het kledingstuk eerst laten weken in sodawater. let op de temp van het wasetiket. wol en zijde nooit met soda behandelen!

het kledingstuk (keuken)azijn te weken leggen, en vervolgens te wassen.

dettol mengen met water en in een plantenspuit doen, in de oksels van de kleding spuiten, avondje laten intrekken en daarna wassen (even testen of kleding niet verkleurd)

via de link een ruime keuze aan sites met nog veel meer tips :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uurtje in de vriezer leggen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik kleding heb die na het wassen nog naar zweet ruikt leg ik het altijd in een azijn badje. Gewone witte natuurazijn, half azijn half water, paar uur weken en daarna weer wassen, werkt ook goed tegen eventuele gele zweetplekken in witte kleding. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is tegenwoordig spul dat je bij je wasmiddel kunt doen, dat bacterieen dood. Voor als je op lage temperaturen moet wassen. Dat haalt ook de zweet lucht weg. Ik heb het gekocht bij de lidl in duitsland, maar is hier in nederland ook wel te koop, weet niet hoe het heet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed wassen, en zelf deo gebruiken , niet dat je dan nooit meer zweet maar dan voorkom je het een beetje, en als het om omstandigheden niet gewassen kan worden evdn buiten hangen en misschien met zo'n robijntje spuit bus erop spuiten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heet wassen en in het vervolg oxl pads gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even in een warm sopje biotex groen zetten en daarna in de wasmachine!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed wassen, en misschien spul ervoor kopen?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veeel deo gebruiken,je kleding wassen of speciale maandverband kopen maar dan voor zweet oksels in de etos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik wel eens febreze fabric refresher. Je spuit het s avonds op de gewenste plaatsen waardoor je kledingstuk op die plaats nat word en doordat het opdroogt neemt het de geur weg. Geen oplossing op lange termijn maar voor zo eens een keertje perfect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kledingstuk (sportkleding ?) met de voorwas en daarna hoofdwas denk erom GEEN WASVERZACHTER gebruiken, zowiezo nooit wasverzachter gebruiken voor sportkleding !