Is het nog steeds in polo kraag omhoog te dragen in Nederland?

Hoi, ik heb enkele jaren in het buitenland gewoond, volgende week kom ik terug naar Nederland.

Ik ben een echt polo fan. Maar is het nog gebruikelijk (bij kakkers) de kraag omhoog te dragen of is deze trend minder?

En wat is tegenwoordig typisch kak (bij mannen)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
5.1K

Antwoorden (5)

ik denk dat het nog wel in is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is onder de kakkers en de mensen in de bovenlaag van de bevolking een soort van gewoonte of zoals jij het zegt 'in' om je kraag om hoog te zetten.

Het gaat er natuurlijk om of jij het zelf leuk vind, en niet iemand anders.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kan dat niet meer.. Maar als jij het leuk vind, gewoon doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat is al een tijdje niet meer "in". Als jij dat leuk vindt, moet je dat gewoon doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tegenwoordig vind ik een kraag omhoog hebben een erg goedkope uitstraling hebben. Toen ik 15/16 was kon het wel, ben nu 19 en zou er niet aan moeten denken. Als jij dat mooi vind moet je dat zeker doen, mode is er niet om verplicht te volgen. Tegenwoordig kan iedereen zich wel best netjes kleden, en veel typische kak dingetjes zijn er niet meer. Je moet je vooral kleden waar je je goed bij voelt. Mocht je nou mode willen volgen, iets wat volgens mij nooit uit de mode raakt is een overhemd met een trui erboven aan.